Wednesday, June 17

HARI SEMALAM PUNYE HAL

Semalam peh habih koje kul 5 aku n k.diya naik baby ferari k.june...uiii takuit gler kecut perot den...laju kemain...turun bukit berdesup cam superman terbang..huhu..betol aku x tipu...kalo x caye korang try lerr naik..sampai alamanda rm 1.50 kalo x silap huhu..ok guys tryin onn k..
pas tue aku n k.diya meneruskan perjuangan menapak g alamanda...dah beli brg sesikit kami pun berkobar-kobar nak g tgu bus n kami dapat naik akhirnyer kul 6.00..no bus nyer x braper nampak..maklum lerr dedua rabun..dan kami akhirnye naik bus 501...betol kate k.didi bus 501,200,800 turun depan umah k.diya...tq k.didi n aziezie...
sampai umah k.diya lbh kurang kul 6.15 cmtu memandi semayang bagai n gosok baju..pastu kami dok layan citer ali baba bujang lapok sambil mkn kfc..uiii sedap n nikmat nyer berehat di tingkat 15 tue..seblm aku terlupo aku ader tangkap gambor pemandangan tau...punyer tinggi daa...aku xleh berdiri lelame kat balconi tue..rase nak pitam pun ader imbangan badan pun dah lain macam..kfc yang aku mkn td pun rase nak kuar balik..