Thursday, December 31

AKHIRNYA

Ok...akhirnya berjaya juga post gambar tunang kat blog ini.Baiklah sekarang aku buka cerita pasal Hari Pertunangan yang berlangsung tahun lepas pada tarikh 16 Mei 2009.Cerita pun dah lamakan haruslah hilang ingatan kejap2 almaklumlah tahun lepas tapi yang paling aku ingat sekali bateri camera habis sudah dan gambar waktu bakal mak mertua aku nan ado.Sudah nyer ader la gambar 1 2 yang diambil guna anset jd lah drpd xdk..Ok layan sajor gambar yerk..nie aku upload sikit jer banyak kat fb nun.



Tepak sirih pembuka bicara




Ini antara gambar hantaran yang aku wat sendiri.bajet itu penting huhu..



Ini gambar reramai ada ngan makcik2 aku, anak2 sedara, kwn2 opis azie ngan finas ngan adik aku pun ader.



Ini rombongan sebelah lelaki.Berdebar-debar gak macam nak nikah pun ada hehe.

Ok setakat nie alhamdullilah dah hampir 9 bulan aku dan dia ditunangkan.Moga2 perhubungan ini akan bertahan insyallah...Tetibe jer aku teringat banyak menda lg nak settle...waaaaaaaa