Thursday, December 31

WELCOME 2010


Pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru..cam biasa lakan kalo masuk tahun baru jer mesti org lain dah sesibuk dok nanyer 'ape azam ko tahun nie'
Memandangkan tahun 2010 nie merupakan tahun yang amat aku nantikan,
aku berdoa umur aku ini panjang dan aku bisa untuk penuhi aper yang belum penuh lagi
amal kepada yang ESA x terkecuali
nak berjaya cam org lain
nak bahagiakan mama ngan abah n family
menjadi yang terbaik untuk si dia..

Last but not least dan yang paling penting tahun nie aku nak kurangkan berat aku xnk tambahkan berat lg..cukup2 ler hehe....

Selamat Tahun Baru pada semua dan aku harap permulaan tahun nie merupakan permulaan hidup untuk memulakan sesuatu yang belum kita kecapi dalam hidup..yang lepas jdkan pengalaman untuk bergerak maju ke hadapan...